lørdag den 24. september 2011

Sensommer på 3 sal

Solen er så småt begyndt at titte frem - jeg kunne ikke sove mere. Jeg har tænkte meget over at oprette en blog - den skal primært handle om min glæde ved at lave mad. Jeg elsker at lave mad og jeg laver meget af det - det er en del af min job, som hjemkundskabslærer og det er min måde at vise kærlighed til andre, det er den bedste måde at slappe af på og så er det heldigvis livsnødvendigt.
Jeg tror denne lørdag bliver en af de skønne, da der skal samles svampe senere i dag. Hvidløget, løvstikken, persillen og fløden venter forventningsfuldt i mit køkken til at gøre disse dejlige svampe selskab senere, når vi forhåbentlig kommer hjem med en stor høst.
Først skal der dog bages nogle dejlig langtidshævede brød - de ligge fint på køkkenbordet og gør sig klar til at lande på min stenplade.
Tænker, at det bliver fantastisk at dele min mad glæde med andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar: